💞عشق جان است و عشق تو جانتر جانان...💞

با تو خوشبخت ترینم😍😘

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

اینجا زندگی جریان دارد...

يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۹ ق.ظ

سلاااااام دوستای با معرفت و اندک خودم...خوبید؟؟؟خوشید؟؟؟

واقعا خودمم انقد نبودن و منوشتن رو دوس ندارم...اما این بار اگه خدا بخواد میخوام بنویسم🙏🏻☺️ شاید دیر دیر...ولی امیدوارم انقد طولانی غیبم نزنه... دلم تنگ میشه خب.

خب اخبار جدیییید اینکه ٥مهر من و علیرضا مال هم شدیم...رسمی و همیشگی😍❤️ خدا کنارمون بود و دستامون رو گرفت.مثل همیشه... 

٤مهر صب رفتیم آزمایش و بعز از استرسای خیلیییی شدید من...آخه ما نسبت دور فامیلی داریم .اولش فقط از آقایوون آزمایش خون کرفتن و گفتند اگه اونا خیلییی کم خون بودن بعد از خانما آز-خون میگیرن ک خوشبختانه برا ما نیاز نبود😊. بعز از آزمایش و قبل از کلاسا🙈 رفتیم کله پاجه زدیم بر بدن. 

عصرشم رفتیم من یه جا از مهستان مانتو و شلوار و شال محضرمو گرفتم  و از بازار گوهردشتم کیف مجلسی کت مجلسی (که فردا صبحش با یه کت و دامن خیلی ناز سفید دخترونه عوضش کردم)  و شال ابریشم و دمپایی فرشی و خرده ریزاشو گرفتم .یعنی کلللللا یه عصر تا شب خرید کردم و بعدشم شام مهمون خونه خاله بزرگه( عزیزجون) بودیم. 

٥مهرم ک به آماده شدن و اینا گذشت و خواهر شوهرم موهامو شلااااقی اتو کرد برام. و آجیمم یه دسته گل ناز و جمع و جور برام آورده بود. و اینچنین شد که ما راهی شدیم... خب من تو دوران نامزدی خیلییی حالم خوب بود و همش خوش خوشانم بود که عروس کسی میشم که عاشقمه.همش دور دور و خرید و خوش گذرونییی... ولی عقد خب حال و هوای خودشو داره.استرسا و دغدغه های متفاوت ... 

رفتیم محضر، خوندن متنای حقوقی امضا ...جاری شدن عقد...گریه های بابا...تبریکا ..کادوهای مامانا و همسری... حس و حال عجیبم. و دلتنگیم که از همون لحظه شروع شد. 

بعد از اینکه از محضر برگشتیم حس خیلی متفاوتی داشتم . بابا خیلییی پریشون بود و بیقرار. و مامانم گریه میکرد. بهرحال گذشت اون شبم...

خب از این روزام بگم ...کلاسای این ترم یک شنبه و دوشنس و سه شنبم میرم مدرسه کارورزی،مثل ترمای قبل اون سه روزو خوابگاهم و بعد مدرسه میام خونه. چون مسیرش بده و نمیشه غروبا و صبای خیلییی زود این همه راهو برم بیام. و من سوء استفاده گر🤔 از تعطیل بودن سه شنبه استفاده کردم و این هفته نمیرم.آخه دوستای صمیمیم نمیان و علیرضام تو راهه😍😍😍راستش بیشتر بخاطر همینه.حمام رفتم ، لباسای که خیلی دوس داره رو پوشیدم و منتظرم صب از راه برسه🙈 

ببخشید که خیلی طولانی شد ولی واقعا دوس داشتم بنویسم ...

۹۵/۰۷/۱۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
مری مریا

نظرات  (۶)

سلاااااااام دختر غیبت زیاد شده
خوبی فدات شم؟
تبریک میگم رسمی شدن تون رو، الهی که خوشبخت باشید همیشه
خوب کاری کردی نرفتی مدرسه، هیچی هیجان انگیزتر از آماده شدن برای یار نیست، کلی بهتون خوش بگذره و عزاداری هاتون هم قبول باشه عزیزم
پاسخ:
سلااااام هدی جونم،اوهوم 😢
مرسی بخوبی شما خوبم،
زنده باشی خانوم،ممنونم😘❤️
اوهوم اصصصلا دوس نداشتم برم،خوشبختانه بیشتر کلاسای دانشگاهم تشکیل نشده💃🏻بله خیلی هیجان انگیزه🙈🙊
الهییی آمین، همچنین برای شما🙏🏻🙏🏻
سلام مونایی جون
خوبی عزیزم؟
چقدر خوب که تصمیم گرفتی بنویسی.
مبارک باشه عقدتون.خوشبخت بشین عزیزم..خریدات هم مبارک باشه همه رو به دل خوش بپوشی عزیزم...
پاسخ:
سلام عزیزم خوبم بخوبیت،مرسیی
اوهوم دلم تنگ شده بود
مرسسیییی لطف داری گلم.😍😘
سلام قشنگم 😍
مبارک باشه وبلاگ جدید و همینطور عقدتون 😍
آخی دلم واسه بابات سوخت 😢 
اینهفته پس همش خوشگذرونیه دیگه 😍😍 خیلیم عالی 😘😘
پاسخ:
سلااااام عزیز دل من
مرسییییی جانم،
اوهوم منم خیلییی دلم میسوخت😭
اوهوم شبا هیئت و اینا😒◼️ روزم که دور دور😍😘

به امید خدا تا ابد خوش و خرم با هم زنگی کنید
پاسخ:
ممنونم بانوی مهرباااان
سلام عزیزم خوبی??
کامتتو خصوصی گذاشتی و اومدم وب خودت جواب بدم 
تاریخ پستم مال چهارشنبس اخه چند خط نوشته بودم و تو پیش نویسا ذخیره کردم .امروز کاملش کردم 😁😁
ارع وروجکا یه حرفایی میزنن کلی باید بهشون خندید :دی 
ای جآن وصالتون مُبارک (البته با تأخیر)
ایشالله بیام جشن عروسی و تولد نی نی هاتون رو تبریک بگم (به زودی) ^_^

تو الان به نوشته ت میگی طولانی؟!
پَ نوشته های منو چی میگی؟!!! خخخخخخخخخخ :))))
پاسخ:
ممنونم عزییییییززززم
مرسیییی الهیییی آمین برا شمام عزیزم
اوهوم خب طولانی بود🙈🙈
خخخخ،شما شیرینن نوشته هات
دوس میدارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی