💞عشق جان است و عشق تو جانتر جانان...💞

با تو خوشبخت ترینم😍😘

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

در انتظار اتفاقات قشنگ😘

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ب.ظ

سلااااام دوستای نازنین خودم

همراهای همیشگییی خوبید؟؟

اووووم منم ک روزای تقریبا قشنگی رو سپری کردم، از شبی ک منتظر جانان بودم،تا جمعه پیشم بود.البته اون وسطا 

یک شنبه و دوشنبه دانشگاه بودم.جانان با ماشین آجی رسوندم و بعدشم که برگشت.من موندم خوابگاه،دوشنبه عصر کلاسم ک تموم شد،استاد خبر داد که کارورزی این هفته تشکیل نخواهد شد و منم برگشتم کرج😍جانان اومده بود مترو گلشهر دنبالم. برگشتنی هوش ساندویچ کردم . رفتیم شیلان ساندویچ خوردیم.انصافا ساندویچ سردش عالییی بود. منم یه روسری نخی کالباسی رنگم که خیلی وقت بود دنبالش بودم خریدم.😍

دیییگه که پنج شنبه با خالم و دختر خالم که از شهرستان اومده بودن رفتیم آزمایشگاه،من آزمایش تیروئید و خون دادم.

این چنروزم حسابی خرید کردم،ست سوئیشرت شلوار برا خونه، و دوتا سوئیشرت بلند برا زیر چادر🙈 تو دانشگاه و مدرسه

الانم که خوابگاهم و فردا صب ساعت هشت با یه استاد فووووق العاده سخت گیر کلاس دارم.خدا به خیر بگذرونه این ترمو.

در مورد عنوانم توضیح بدم که بشدت به دعاها و انرژیاتون احتیاج دارم. درمورد کارورزیه☺️خب من مسیرم از دانشگاه تاخونه حدودا ٤ساعته و فقطم ٣شب خوابگاهم. یکی از دوستامم هم شرایط منه .حالا کلاسامون متاسفانه مرقع انتخاب واحد جدا شده و استاد اونا خیلیییی ادم راحت و خوبیه. و استاد ما بششششدت سختگیر و خط کش.

حالا استاد اونا اجازه داده که دانشجوها مدرسه های مناطق خودشون برن💃🏻 و این برا من یعنی نهااااایت خوشبختی .یعنی فقط دوشب خوابگاهم و بعد کلاس دوشنبه عصر با دوستم خیلی شیک برمیگردیم😍درحالیکه من اگه خودمم بکشم استادم اجازه نمیده کرج مدرسه برم. حالا من ب استادم پیام دادم اجازه بده کلاسمو عوض کنم

برام خیلییییی دعا کنین🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️❤️❤️


۹۵/۰۸/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
مری مریا

نظرات  (۵)

انشاله ک استاد اجازه بده .شرایطتت رو براش بگو انشاله ک قبول کنع 
راستی مرضیه چادری هستی ??
خریدات مبارکت باشن 😍😍😍😍😘
پاسخ:
اوهووووووم هوووورا اجازه داد💃🏻💃🏻خیلییی خوشحالم
شهرستان که هستم بله و دانشگاه،بخاطر وضعیت شغل واینا. یگه.
مرسییییی 😍😍❤️❤️
عین منی پس .منم شهرستان چادریم. ولی اعتقادی ب چادر ندارم......
چادر سر کردنم اجباره ....هم خانواده خودم هم خانواده همسرم.....ولی بزودی میخام کلا سر نکنم 
بزودی زود نه ها.یه سال دیگه مثلا 😂😂
پاسخ:
میدونی من خواهرام اصصصصلا چادری نیستن و حتی منم قبلا شهرستان جادر نمیپوشیدم ولی بخاطر شرایط دانشگاه و اینا دیگه میپوشم.منم به چادر اعتقادی ندارم. 
خواهراتم چادری ان یعنی؟؟ شوهرتم دوس داره بپوشی؟
بازم خوبه😅😂
خاهرام عشق چادرین😳😂😂.مذهبی ان ....ولی من باهاشون فرق دارم یکم ....من اعتقادات خودم رو دارم 
شوهرم ب حجابم و ارایش اینا اصلا کاری نداره ....فقط میگه اینجا چادر بپوش .میگه محیط کوچیکه و نگاه مرداشم .......

پاسخ:
عزیزم، خب درستم همینه،عقاید آدما هیچوقت یکسان نیس. 
خب خداروشکر، حق با ایشونه. بعضی وقتا بسته بودن محیط حسابی دست و بال آدم رو میبنده
سلام مری مریا جونم، خوبی؟
خریدات مبارکت باشه عزیزم، الهی که به خوشی ازشون استفاده کنی
خدا رو شکر که استادت هم با شرایطت موافقت کرد، عااااالیه
مواظب خودت باش
بوس بوووووس
پاسخ:
سلام عزیز دلم،مرسییی بخوبیت خوبم.
ممنونم سلامت باشی،😘😘😘😍😍
اوهوم خیلیییی خوب شده اینجوری دیگه حسابی خوش به حالم شده.
چشم توام همینطور دوست مهربون.
😍😍😘❤️❤️
سلام دوست قدیمی
خونه جدید مبارک
خوبی عزیزم؟؟الهی لحظه لحظه هات پر از زیبایی و خاص ورویایی باشه
پاسخ:
سلام مهربون
مرسیییی🌹❤️
خداروشکر بخوبیت عزیزم. آمییییبن🙏🏻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی