💞عشق جان است و عشق تو جانتر جانان...💞

با تو خوشبخت ترینم😍😘

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

سلاااااام قشنگا. خوبین؟؟ نماز و روزه هاتون قبول باشه.💝التماس دعا

من روزای خوبی رو میگذرونم. بعد اون همه تنش... بعد اون همه فکر و خیال بالاخره روزای خوب رابطه سر رسیده... و دوباره عاشقی و ما که چشممون به جمال آرامش روشن شده... برا همتووووون از خدا آرامش و عشق میخوام.

اکثر شبا رو مهمون داریم مثل همیشه و همه ماه رمضونا.🤗دیشب مهمون خونه دخترخاله بودیم که قبلش جانانم بعد از مدتهااااال منو برد بازار اصلی گوهردشت که مانتو بخرم، اما کووووو؟؟؟ درررریغ از حتی یه دونه مانتوی درخور و مناسب. درعوض آب ویتامین دار خریدیم و لواسم برای بعد از افطار من و پیش بسوی خونه دخترخاله. حس خوبی بود... خیلی آرومترم الان که رفت و آمد داریم😇🙏🏻

امروز عصرم با دخترخاله همبازی رفتیم مهستان خرید دنبال کفش و شلوار! در کمال پررریی، من دوتا مانتوی سبز و بنفش و یه شومیز سبزآبی پاپیونی که پایینش گره میخورم خریدم❤️❤️ عاشقشونم.

روزای این ماه رمضون هممممش به کتاب خوندن میگذره، زندگی من ( سیاسی اجتماعی) آنتوان چخوف تموم شد، و چندیییین رمان دیگه که تو بی خوابیام میخونم...

شاید باورتون نشه ولی من یه مدته شبا رو تااااا خود صب بیدارم و دم صب سه چهارساعتی میخوابم.این اخلاق بد از شهرستان و دوری و کلافگی حاصل از شهرستان بودن شروع شد...اونجا که بودم حتی به دیازپامم رو آوردم:( که با برخورد جدی علیرضا روبرو شدم😣😫 با داداشش کلی داروخونه ها رو گشتم تا تونستم اونا رو بگیرم😑 خلاصه منم و حسرت ١٠ ساعت خواب ☹️   

بخاطر همین قضیه بدخوابی و یبوست شدید، این روزا سعی میکنم بیشتر مراقب پوستم باشم، چن روز پیش از یه سایت معروف و معتبر کلی ماسک و ژل صورت شامپو اینا برای خودم و جانانم سفارش دادم 

امشبم علیرضا رفته بود بنزین بزنه که برام دم نوش آرامبخش خریده بود😇، گفت کاتالوگشم بخون ببینیم کدومش برا خواب خوبه همونو بیارم😴❤️ 

اووووم فعلا معلوم نیست تعطیلات رو چکار کنیم، بین آبادان و شمال مرددیم🌞🌊ایشالا که هرکی هرجا هست بهش خوش بگذره.

۹۷/۰۳/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
مری مریا

نظرات  (۸)

سلام عزیزم خدا رو شکر که تنش رفع شده و روزای خوب رسیده :)
شاد و موفق باشی دوستم :***
پاسخ:
سلااااام به روی ماهت عزیزم. مرسییی دوست جونی😍😍
همچنین شما بانوی مهربون❤️😘
سلام سلام 
خدارووووشکر دوست قشنگم .الهی همیشه رابطتتون همینطور بمونه🤗😍😍😍
مبارک باشه خریدا و‌ماسکا😍

پاسخ:
سلام به روی ماه خودت و جوجت❤️❤️
مرسییی عزیزدلم... لطف داری😘🙏🏻الهی که همه روابط خوب و خوش باشه
فدا فدا، قابل ندااااره گلم🌸💝
وااای اصلا شما دوتا که خوبیدا انگار همه چی خوبه 😍
اینجا هم پر از انرژی مثبته 😍
باز این مری مریا رفت بازار و چشم بازار رو کور کرد 😆 خوشم میاد مثل خودم به نیت یه چیز دیگه میری اما با خرید یه چیز دیگه تر برمی گردی 😅
مورد داشتیم دامن سفید می خواستم رفتم بازار با دامن مشکی برگشتم 😂
فدات بشم من ❤
امیدوارم خوابت زودتر تنظیم شه چون خودم بد خوابم می فهمم الان چه حالی داری.... آدم انگار همش خسته ست
دست آقا علیرضا درد نکنه که رفتن برات دمنوش گرفتن
خریدای آرایشی بهداشتی هم که اصلا عشقن 😁
کل خریدای گوگولیت مبارکت باشه سفید برفی جونم 😙
پاسخ:
من به فدای این همه خوبیت عششششششق بانو❤️
خداروشکر، ایشالا که به هر دری میخوری پشتش همش انرژی مثبت باشه💝
😎😎یه چیزی بگم؟؟ آقا تازه من اکثرشو بدون پرو میخورم اینه که الان شومیزم کوتاه از آب دراومده😫
یعنی من دلم میره برا خودمون!!!! آقا من حتی پشت ویترین کفش فروشیا نمیموندم نگا کنمااا😂
باورت میشه صب ساعت ده خوابم گرفته؟؟؟😢😢😢الان له لهم.
سر شما درد نکنه عزیزدلم.
اصصصصصلا قابل شما رو نداره عزیزم، 
میدونستی من میمیرم برای این سفید برفی گفتنت؟؟؟☺️
آخییییی
خب چرا پرو نمی کنی تنبل بانو؟ 😁
وااااای کفش می خواستی اما پشت ویترین کفش فروشیا وانمیستادی؟! 😆 جیگرتو قربون بامزه جان 😁
تازه ده خوابت گرفته..... ای وای من.... خدا کنه زودتر خوابت تنظیم شه
ای جووووون دلم 😍 بخدا عاشق اون عکستم که جلوی آینه بودی.... اصلا خودِ خودِ سفید برفی بودی 😍😙
الهی که همیشه زنده و سلامت باشی خوشگلِ من ❤
پاسخ:
🙈🙈نمیدونم چرا عبرتم نمیگیرم. البته از حق نگذریم اکثرررر مواقع لباسایی که بدون پرو میخرم فیییییت تنمه.
خخخخخ چون همش حواسم پی چیزایی بود که نمیخواستم😅
اره هدیه، الان خداروشکر یکم خوابم از اون وضعیت بغرنجش بیرون اومده😬
الهیییییی من فدای تو عزیز انرژی مثبت. ❤️❤️
مرسیییی بابت این همه حرفای قشنگت😍😘
۲۰ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۲ بانو شهریوری
خوبه که اخلافتون برطرف شده انشاالله همیشه زندگیتون پر آرامش باشه
پاسخ:
سلام بانو جان خوش اومدین. مرسیییی لطف دارین به من. 
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۳۳ بـانـوی بـرفـی
سلام عزیزم
خواننده ی خاموش بودم اما خوب تقریبا رمزیا داره زیاد میشه
میشه رمز داشته باشم
پاسخ:
سلام خوش اومدی عزیزم
 البته. فقط چطوری رمز بدم خدمتت؟؟
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۵۵ بـانـوی بـرفـی
ممنون عزیزم 
چراغمو روشن میکنم چون خاموش میومدم😀
پاسخ:
خواهش میکنم بانوی برفی عزیز.
خیلی خیلی خوش اومدییییی
سلام 
ای جاااانم. نمیدونی چقدر ذوق کردم با دیدن کامتتت 
دوست قدیمی وبلاگی من
خوبی عزیزم؟؟
الان لینکت میکنم که آدرست فراموش نکنم:)

مبلرک خریدات باشه  
همه روزات قشنگ پر از مِهر
پاسخ:
سلاااام به روی ماهت عزیزم. خوبی قشنگم؟ 
خووووش اومدی خیلییی خوشحالم پیدات کردم.
قربوووون شما
الهی روزای همه پر از مهر و مهربونی باشه.❤️❤️❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی